Statystyki Rejestr zmian Mapa strony

„Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w obszarach miejskich” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport miejski.

Zamówienia od 130 tys. zł., Poniedziałek, 19 lutego 2024

102115-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska – Usługi architektoniczne i podobne – „Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w
obszarach miejskich” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1
Niskoemisyjny transport miejski.
OJ S 35/2024 19/02/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Usługi
1. Nabywca
1.1. Nabywca
Oficjalna nazwa: Powiat Zamojski ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, NIP: 922-29-45-906 w
imieniu którego działa: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu , ul. Szczebrzeska 69, 22-400
Zamość
Status prawny nabywcy: Instytucja lokalna
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
2. Procedura
2.1. Procedura
Tytuł: „Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w obszarach miejskich” w ramach
programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport
miejski.
Opis: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu (odrębnie dla
każdego ze wskazanych w pkt 4.2 SWZ odcinków) dokumentacji projektowej wraz z
dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami, uzgodnieniami i opiniami (obejmującej zakres
wskazany w rozdziale 4.3 SWZ) niezbędnej do wykonania budowy, rozbudowy oraz
oznakowania odcinków dróg wraz z likwidacją ewentualnych kolizji na terenie powiatu
zamojskiego (oddzielne opracowania dla każdego z właścicieli urządzeń).
Identyfikator procedury: d4854dc4-4e8f-455c-8404-3b0afd4b6dd4
Wewnętrzny identyfikator: TT.III.3430/5/2024
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Główne aspekty procedury: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych w trybie przetargu nieograniczonego (art. 132 ustawy Pzp). 2. Zamawiający
informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp może najpierw dokonać badania i oceny
ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału
w postępowaniu. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin
/#regulaminserwisu zawierający wiążące Wykonawcę informacje związane z korzystaniem z
Platformy eZamówienia w szczególności opis sposobu składania/zmiany/wycofania oferty w
niniejszym postępowaniu. 4. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 5. Ofertę składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z

zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty
przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (zamawiający dopuszcza także format RAR). 6.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250
MB. 7. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy – do
wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może
sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla
oferty w SWZ i załącznikach). 2) Oświadczenie JEDZ, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ; 3)
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ; 4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.3
SWZ (jeżeli dotyczy); 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ
(jeżeli dotyczy); 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.13 SWZ (jeżeli dotyczy); 7)
Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego
reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru; b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany
do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub
podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 8)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 8.
Zamawiający informuje, iż zamierza ubiegać się o dofinansowanie w ramach projektu
„Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w obszarach miejskich” w ramach programu
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport miejski 9.
Zamawiający na podstawie art. 257 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały
mu przyznane. 10. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT). Szczegółowe wymagania
opisano w Rozdziale 20 w SWZ. Podane w SWZ
2.1.1. Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 71200000 Usługi architektoniczne i podobne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71300000 Usługi inżynieryjne, 71420000 Architektoniczne
usługi zagospodarowania terenu, 71500000 Usługi związane z budownictwem, 71700000
Usługi nadzoru i kontroli
2.1.2. Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Zamość ul. Szczebrzeska 69
Miejscowość: Zamość
Kod pocztowy: 22-400
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska

2.1.4. Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlega
Wykonawca, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w
art. 108 ustawy Pzp 13. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art.
109ustawy Pzp. 14. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o art. 7 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 15. Wykluczenie
Wykonawcy następuje również na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z
dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym
Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022). 8.1.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu. 8.1.1.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie
jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza
określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5 stycznia
2016 r. wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej
„Jednolitym Dokumentem” lub „JEDZ”. – wg załącznika 4 do SWZ. 8.1.2. Jeżeli Wykonawca
nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera
błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez
względu na jego złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania. 8.1.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ. 8.1.4. Jeżeli złożone przez
Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzi wątpliwości Zamawiającego,
może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub
dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę braku podstaw
wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. 8.2. Wykonawca
zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że: 1) nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca
2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie , 2) nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa – wg Załącznika Nr 5 do SWZ. 8.3. Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie
(nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków
dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): 8.3.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, -
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2) oświadczenia Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SWZ 3) oświadczenia Wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 i 8.2. SWZ, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których
mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c)
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, e) art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.
U. 2022 r., poz. 835 z późn. zm.), f) art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31
lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym
Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022). - wg
załącznika Nr 7 do SWZ. 8.13. Podmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.
1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8.14. Podmiotowe środki
dowodowe przekazuje się wg zasad wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 8.9. Jeżeli Wykonawca
nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne lub zawierają błędy,
Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na
ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia
postępowania. 8.10. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych podmiotowych środków dowodowych. 8.20. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dotyczy informacja albo dokument, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 8.3.1
ppkt 1) SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy albo w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie, o
którym mowa w pkt 8.3.1 ppkt 1) SWZ- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego
złożeniem. 8.21. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w pkt 8.20 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4ustawy Pzp, zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem (wystawionym w wymaganym w pkt. 8.20
SWZ terminie) zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie
ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce

zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokładny opis wykluczenia podany w
SWZ.
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
2.1.6. Podstawy wykluczenia:
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia: art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych
dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4)
Ogłoszenia oraz SWZ
Korupcja: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych dokumentów
potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Nadużycia: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych dokumentów
potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt2 ustawy Pzp.
Szczegóły oraz wykaz żądanych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia
wskazano w punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Szczegóły
oraz wykaz żądanych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w
punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Płatność podatków: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp . Szczegóły oraz wykaz żądanych
dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4)
Ogłoszenia oraz SWZ
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: art.108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ;art.
108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ; art. 108 ust. 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych
dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4)
Ogłoszenia oraz SWZ.
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych dokumentów potwierdzających brak
podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz
wykaz żądanych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w
punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły
oraz wykaz żądanych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w
punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: art.
108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz żądanych dokumentów
potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie 2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
Udział w organizacji przestępczej: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegóły oraz wykaz
żądanych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazano w punkcie
2.1.4) Ogłoszenia oraz SWZ
5. Część zamówienia
5.1. Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: „Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w obszarach miejskich” w ramach
programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1 Niskoemisyjny transport
miejski

Opis: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu (odrębnie dla
każdego ze wskazanych w pkt 4.2 SWZ odcinków) dokumentacji projektowej wraz z
dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami, uzgodnieniami i opiniami (obejmującej zakres
wskazany w rozdziale 4.3 SWZ) niezbędnej do wykonania budowy, rozbudowy oraz
oznakowania odcinków dróg wraz z likwidacją ewentualnych kolizji na terenie powiatu
zamojskiego (oddzielne opracowania dla każdego z właścicieli urządzeń).
Wewnętrzny identyfikator: TT.III.3430/5/2024
5.1.1. Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 71200000 Usługi architektoniczne i podobne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71300000 Usługi inżynieryjne, 71420000 Architektoniczne
usługi zagospodarowania terenu, 71500000 Usługi związane z budownictwem, 71700000
Usługi nadzoru i kontroli
5.1.3. Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 10 Miesiąc
5.1.6. Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia w pełni lub częściowo finansowany z funduszy UE
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Program funduszy UE: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
Więcej informacji na temat funduszy UE: Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane
jest w ramach projektu „Rowerowe Roztocze. Drogi pieszo-rowerowe w obszarach miejskich”
w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego. Działanie 5.1 Niskoemisyjny
transport miejski. Zamawiający zamierza się ubiegać o finansowanie z w/w Funduszu.
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw
(MŚP)
Informacje dodatkowe: 7.6 Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy
wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.). 7.7. Zamawiający
informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają: 1)
wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z
dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z
późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str.
6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej
ustawy; 2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z
2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w
związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz.
UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17
marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających

integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz.
UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub
będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na
ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) wykonawcy, których jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o
której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 7.8. Wykluczenie, o którym
mowa w pkt 7.6 SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności. 7.9. W przypadku
Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.7 SWZ,
Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. 7.10. Osoba lub podmiot podlegające
wykluczeniu na podstawie pkt 7.6 SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień
Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł. 7.11. Wykluczenie
Wykonawcy następuje również na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z
dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym
Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022).
5.1.9. Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Zdolność techniczna i zawodowa
Nazwa: Zdolność techniczna i zawodowa
Opis: 1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie
wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z których każda: − polegała na opracowaniu
dokumentacji projektowej budowy lub rozbudowy drogi przynajmniej klasy L lub ciągu pieszorowerowego
o łącznej długości minimum 0,6 km − obejmowała przygotowanie kompletu
dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID)
wraz z uzyskaniem tej decyzji, − miała wartość co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie zł

brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia (i
skierują do jego realizacji jako Projektanta (w rozumieniu art. 20 ustawy Prawo budowlane)
osobą: - posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej
drogowej, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,
- która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję
projektanta w rozumieniu art. 20 ustawy Prawo budowlane przy w wykonaniu minimum dwóch
dokumentacji projektowych, z których każda obejmowała budowę lub rozbudowę drogi
przynajmniej klasy L lub ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości minimum 0,6 km. i
obejmowała przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na
realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z uzyskaniem tej decyzji, DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Zgodnie z
orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający
wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118
ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o
zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne
doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1)
SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności
wykonanych usług tj. wykonania minimum 2 usług przez jeden podmiot. 2) Wartości podane w
dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg
średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. 3) Przez posiadanie uprawnień
budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia,
rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu
art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn.
zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy
specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie
uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu. 4)
Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ
może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust.
1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do
wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z
właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.
j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. 5) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez budowę
rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę,
rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. 6) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowę rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w
wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego
obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura,
powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku
dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym
zmiany granic pasa drogowego. Dokładny opis podany w SWZ.
Wykorzystanie tego kryterium: Stosowane
5.1.10. Kryteria udzielenia zamówienia

Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: PC = (Cn/Cb) x 100 pkt gdzie, PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa
cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty badanej. W kryterium „Cena”,
oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym
przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego
działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
Waga (wartość punktowa, dokładna): 100
5.1.11. Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-
d416bc96-cc94-11ee-a3b5-e25d731b0da9
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma e-zamówienia
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl
5.1.12. Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-
d416bc96-cc94-11ee-a3b5-e25d731b0da9
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej
lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach
ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący
rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu numer konta: 84 1160 2202 0000
0001 8699 8414 z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: TT.III.3430/5/2024”. 12.3. Za
skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie
zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert. 12.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca
przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej –
przed upływem terminu składania ofert. 12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie
gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być
nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę wadium, c)
termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d)
zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu
na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w
przepisach ustawy. 12.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których

mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 12.7. Zasady dokonywania zatrzymania
i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
Termin składania ofert: 18/03/2024 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 18/03/2024 11:00:00 (UTC+1)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d416bc96-cc94-11eea3b5-
e25d731b0da9
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać
ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj
ofertę”. 2. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
Warunki zamówienia:
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: 1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na
podstawie art. 454– 455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy. 3. Szczegółowe
informacje dotyczące RODO zawiera rozdział 22 SWZ. 4. Zamawiający stosownie do art. 95
ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace techniczno –
organizacyjne na etapie projektowania (nie dotyczy projektantów). Szczegółowy sposób
dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz
sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji
zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę zawarto w § 14 Projektu umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ,
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Zasady finansowe: 1. Rozliczenie przedmiotu umowy z Wykonawcą regulowane będzie na
podstawie jednej faktury końcowej po wykonaniu Etapu 2 który obejmuje: wykonanie
wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dokumentów i opracowań
niezbędnych do wykonania robót w szczególności kompletnej dokumentacji projektowej oraz
uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia
dokumentów, pozwoleń, uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania robót. Dokładne
zasady zawarte w zał. nr 2 do SWZ - projekt umowy.
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX
ustawy. 2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu. 3. Środki ochrony
prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w
wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec
ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców. 4. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność
zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do
której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo że zamawiający był do tego obowiązany. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej
Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie
elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono

wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób,
aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że
zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego
wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem
terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Terminy
wnoszenia odwołań: 1) Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania
informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja
została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia
przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a. 2) Odwołanie wobec
treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub
wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów
zamówienia na stronie internetowej, 3) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 1
i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia, 4) Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub
mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu
zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od
dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z
wolnej ręki ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki; b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie
opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 7.
Odwołanie zawiera: 1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę,
numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko
przedstawiciela (przedstawicieli); 2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz
adres poczty elektronicznej zamawiającego; 3) numer Powszechnego Elektronicznego
Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli
jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go nie mając takiego obowiązku; 4)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku numer w innym właściwym
rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego niebędącego osobą fizyczną, który nie ma
obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego
posiadania; 5) określenie przedmiotu zamówienia; 6) wskazanie numeru ogłoszenia w
przypadku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej; 7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności
zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, lub wskazanie
zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania
konkursu na podstawie ustawy; 8) zwięzłe przedstawienie zarzutów; 9) żądanie co do sposobu
rozstrzygnięcia odwołania; 10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych
uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych
okoliczności; 11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli; 12)
wykaz załączników. 8. Do odwołania dołącza się: 1) dowód uiszczenia wpisu od odwołania w
wymaganej wysokości; 2) dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii
zamawiającemu; 3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego.
9. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje
skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie sądu zamówień
publicznych.

5.1.15. Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16. Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia: Powiat Zamojski ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, NIP: 922-29-45-906 w
imieniu którego działa: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu , ul. Szczebrzeska 69, 22-400
Zamość
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Powiat Zamojski ul.
Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, NIP: 922-29-45-906 w imieniu którego działa: Zarząd Dróg
Powiatowych w Zamościu , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość
Organizacja rozpatrująca oferty: Powiat Zamojski ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, NIP:
922-29-45-906 w imieniu którego działa: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu , ul.
Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość
8. Organizacje
8.1. ORG-0001
Oficjalna nazwa: Powiat Zamojski ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, NIP: 922-29-45-906 w
imieniu którego działa: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu , ul. Szczebrzeska 69, 22-400
Zamość
Numer rejestracyjny: Powiat Zamojski NIP: 922-29-45-906; Zarząd Dróg Powiatowych w
Zamościu NIP : 922-22-97-927
Adres pocztowy: Szczebrzeska 69
Miejscowość: Zamość
Kod pocztowy: 22-400
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: ul. Szczebrzeska 69
E-mail: biuro@zdp.zamosc.pl
Telefon: 48 846396332
Adres strony internetowej: http://www.bip.zdp.zamosc.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): http://www.bip.zdp.zamosc.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1. ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: NIP : 5262239325
Departament: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Krajowa Izba Odwoławcza
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: 48 224587801
Faks: 48 224587800
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/uzp/krajowa-izba-odwolawcza
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1. Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: f0277a8f-03e3-4015-a807-7d8b2b0b33f0 - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Ogłoszenie – data wysłania: 16/02/2024 08:07:31 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2. Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 102115-2024
Numer wydania Dz.U. S: 35/2024
Data publikacji: 19/02/2024

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem