Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny specjalista ds. inwestycji drogowych
Oferty pracy, Piątek, 30 września 2022Zamość, dnia 30.09.2022r.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu
- Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość
Wolne stanowisko urzędnicze:
Główny specjalista ds. inwestycji drogowych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe budowlane – preferowane budowa dróg
- staż pracy co najmniej 4 lata (wymagane doświadczenie przy prowadzeniu inwestycji)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność w wykonywaniu zadań, operatywność.
- predyspozycje do prac administracyjno – technicznych,
- szybkie i precyzyjne analizowanie sytuacji.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie danych technicznych i merytorycznych niezbędnych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowych w zakresie zadań inwestycyjnych.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w opracowywaniu planu rozwoju sieci drogowej w zakresie zadań inwestycyjnych.
- Szacowanie wartości planowanych zadań inwestycyjnych.
- Koordynowanie zleconych prac projektowych ze strony Zamawiającego w zakresie zadań inwestycyjnych.
- Opracowywanie wniosku do właściwego Ministra celem uzyskanie odstępstwa od budowy kanału technologicznego w ramach zadania inwestycyjnego.
- Protokolarny odbiór od Wykonawcy opracowanej dokumentacji projektowej wraz z opisaniem faktury.
- Opracowywanie wniosków o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych wraz z niezbędnymi załącznikami.
- Ścisła współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w opracowywaniu wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych źródeł dofinansowania zadań inwestycyjnych.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w przygotowywaniu uchwał, umów i porozumień dotyczących wspólnej realizacji oraz współfinansowania projektów z innymi jednostkami samorządowymi.
- Kompletowanie dokumentacji projektowej celem przygotowania postępowania przetargowego na realizację zadań inwestycyjnych.
- Pełnienie funkcji koordynatora i ścisła współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego przy rozwiązywaniu problemów powstałych w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych.
- Odpisywanie na korespondencję dotyczącą realizacji zadań inwestycyjnych.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w zakresie wdrażania, realizacji i rozliczania realizowanych zadań inwestycyjnych.
- Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w zakresie monitoringu i sprawozdawczości realizowanych zadań inwestycyjnych w okresie ich trwałości.
- Udostępnianie przedstawicielom Instytucji Zarządzających i Kontrolujących informacji i dokumentów dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych.
- Zawiadamianie uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego zadania oraz sporządzenie protokołu odbioru końcowego.
- Uczestnictwo w komisji odbiorowej zadań inwestycyjnych.
- Kompletowanie i przechowywanie kompletnej dokumentacji odbiorowej zadania inwestycyjnego.
- Zawiadamianie powiatowego inspektora nadzoru budowlanego o rozpoczęciu realizacji zadania inwestycyjnego oraz o przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego.
- Rejestrowanie dziennika budowy w Starostwie Powiatowym.
- Organizowanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zadań inwestycyjnych i prowadzenie ich ewidencji.
- Zwalnianie zabezpieczenia należytego wykonania zrealizowanych umów na zadanie inwestycyjne.
- Informowanie Dyrektora o zakończeniu i rozliczeniu zadań inwestycyjnych i sporządzanie protokołu przyjęcia środka trwałego (OT/PT).
- Prowadzenie książki środków trwałych zadań inwestycyjnych.
- Opracowywanie sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania dla współfinansujących je jednostek samorządowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- budynki nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, konieczność pokonywania schodów w budynku,
- praca biurowa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZDP w Zamościu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, itp.),
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
- życiorys z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w celu przeprowadzenia naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530),
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o obywatelstwie,
- podpisaną klauzulę informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO).
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.10.2022r. do godz. 9.00 osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość lub pocztą na adres ZDP w Zamościu
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny specjalista ds. inwestycji drogowych”.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdp.zamosc.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 84 639 63 32.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dla kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu, adres 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69.
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: adrian@mawir.pl lub pod adresem: ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.
- Dane osobowe będą przetwarzane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
- Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożność uczestniczenia w procesie rekrutacji.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.
Nabór na stanowisko ….......................................................................................................................
..................................................................................................
data i podpis (imię i nazwisko) kandydata do pracy
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO
Przyjmuję do wiadomości, że:
- administratorem moich danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69.
- kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: adrian@mawir.pl lub pod adresem: ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość.
- moje dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.
- dane osobowe będą przetwarzane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów;
- podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
- odbiorcą moich danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
- mam prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożność uczestniczenia w procesie rekrutacji.
- dane osobowe nie podlegają decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Potwierdzam przyjęcie informacji do wiadomości
….............................................................................................................
Data i podpis (imię i nazwisko kandydata do pracy)