Statystyki Rejestr zmian Mapa strony

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny specjalista ds. inwestycji drogowych

Oferty pracy, Piątek, 30 września 2022

Zamość, dnia 30.09.2022r.

 

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu

  1. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość

 

Wolne stanowisko urzędnicze:

Główny specjalista ds. inwestycji drogowych

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe budowlane – preferowane budowa dróg
  • staż pracy co najmniej 4 lata (wymagane doświadczenie przy prowadzeniu inwestycji)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • obywatelstwo polskie,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • znajomość ustawy prawo budowlane,
  • znajomość ustawy o drogach publicznych,
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność w wykonywaniu zadań, operatywność.
  • predyspozycje do prac administracyjno – technicznych,
  • szybkie i precyzyjne analizowanie sytuacji.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowywanie danych technicznych i merytorycznych niezbędnych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowych w zakresie zadań inwestycyjnych.
  2. Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w opracowywaniu  planu rozwoju sieci drogowej w zakresie zadań inwestycyjnych.
  3. Szacowanie wartości planowanych zadań inwestycyjnych.
  4. Koordynowanie zleconych prac projektowych ze strony Zamawiającego w zakresie zadań inwestycyjnych.
  5. Opracowywanie wniosku do właściwego Ministra celem uzyskanie odstępstwa od budowy kanału technologicznego w ramach zadania inwestycyjnego.
  6. Protokolarny odbiór od Wykonawcy opracowanej dokumentacji projektowej wraz z opisaniem faktury.
  7. Opracowywanie wniosków o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych wraz z niezbędnymi załącznikami.
  8. Ścisła współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w opracowywaniu  wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych źródeł dofinansowania zadań inwestycyjnych.
  9. Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w przygotowywaniu uchwał, umów i porozumień dotyczących wspólnej realizacji oraz współfinansowania projektów z innymi jednostkami samorządowymi.
  10. Kompletowanie dokumentacji projektowej celem przygotowania postępowania przetargowego na realizację zadań inwestycyjnych.
  11. Pełnienie funkcji koordynatora i ścisła współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego przy rozwiązywaniu problemów powstałych w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych.
  12. Odpisywanie na korespondencję dotyczącą realizacji zadań inwestycyjnych.
  13. Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w zakresie wdrażania, realizacji i rozliczania realizowanych zadań inwestycyjnych.
  14. Współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami starostwa w zakresie monitoringu i sprawozdawczości realizowanych zadań inwestycyjnych w okresie ich trwałości.
  15. Udostępnianie przedstawicielom Instytucji Zarządzających i Kontrolujących informacji i dokumentów dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych.
  16. Zawiadamianie uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego zadania oraz sporządzenie protokołu odbioru końcowego.
  17. Uczestnictwo w komisji odbiorowej zadań inwestycyjnych.
  18. Kompletowanie i przechowywanie kompletnej dokumentacji odbiorowej zadania inwestycyjnego.
  19. Zawiadamianie powiatowego inspektora nadzoru budowlanego o rozpoczęciu realizacji zadania inwestycyjnego oraz o przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego.
  20. Rejestrowanie dziennika budowy w Starostwie Powiatowym.
  21. Organizowanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zadań inwestycyjnych i prowadzenie ich ewidencji.
  22. Zwalnianie zabezpieczenia należytego wykonania zrealizowanych umów na zadanie inwestycyjne.
  23. Informowanie Dyrektora o zakończeniu i rozliczeniu zadań inwestycyjnych i sporządzanie protokołu przyjęcia środka trwałego (OT/PT).
  24. Prowadzenie książki środków trwałych zadań inwestycyjnych.
  25. Opracowywanie sprawozdania po zakończeniu realizacji zadania dla współfinansujących je jednostek samorządowych.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • budynki nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, konieczność pokonywania schodów w budynku,
  • praca biurowa

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZDP w Zamościu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, itp.),
  2. kserokopie świadectw pracy,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
  4. życiorys z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
  5. list motywacyjny,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w celu przeprowadzenia naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530),
  9. oświadczenie o stanie zdrowia,
  10. oświadczenie o obywatelstwie,
  11. podpisaną klauzulę informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO).

 

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 11.10.2022r. do godz. 9.00 osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość lub pocztą na adres ZDP w Zamościu

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny specjalista ds. inwestycji drogowych”.

 

Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdp.zamosc.pl oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.

Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 84 639 63 32.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

dla kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych  w Zamościu, adres 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69.

2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: adrian@mawir.pl lub pod adresem: ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość.

  1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
  5. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożność uczestniczenia w procesie rekrutacji.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

 

OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Zamościu.

Nabór na stanowisko ….......................................................................................................................

..................................................................................................

data i podpis (imię i nazwisko) kandydata do pracy

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO

Przyjmuję do wiadomości, że:

  1. administratorem moich danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69.
  2. kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: adrian@mawir.pl lub pod adresem: ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość.
  3. moje dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów.
  4. dane osobowe będą przetwarzane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub okresie wskazanym w regulaminie naboru. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być zwrócone lub ulegną zniszczeniu w terminie wynikającym z obowiązujących przepisów;
  5. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
  6. odbiorcą moich danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
  7. mam prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożność uczestniczenia w procesie rekrutacji.
  2. dane osobowe nie podlegają decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

 

Potwierdzam przyjęcie informacji do wiadomości

 

 

 

 

….............................................................................................................

Data i  podpis (imię i nazwisko kandydata do pracy)

 

 

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem